en
de
es
fr
Shop
GRIN Website
Publish your texts - enjoy our full service for authors
Go to shop
›
Results for «
Computerspielen
»
Open Filters
Search in
Title
Author
Fulltext
Subject
History of Europe - Ages of World Wars
(1)
Social Work
(1)
Communications - Movies and Television
(1)
Didactics for the subject German - Pedagogy, Linguistics
(1)
Education - Reading Instruction
(1)
Gaming
(1)
Show all...
Show less...
Category of text
Thesis
(6)
Price
0 - 10 USD
(5)
10 - 25 USD
(16)
25 - 50 USD
(6)
Search all Prices...
Language
German
(6)
Search in all Languages...
Year
Any Year
since 2024
since 2023
since 2022
since 2021
since 2020
since 2019
since 2018
since 2017
since 2016
since 2015
since 2010
since 2005
since 2000
Results for »
Computerspielen
« (6 results)
Sort by
Most Relevant
Newest
Most Read
Alphabetic: A-Z
Alphabetic: Z-A
Price: Low to High
Price: High to low
Leseförderung und Computerspiele
Förderung der (basalen) Lesekompetenzen mit narrativen Computerspielen
Autor:in:
Tobias Liedtke (Author)
Subject:
Didactics for the subject German - Pedagogy, Linguistics
Category:
Master's Thesis , 2021 , Grade: 6 (Schweiz) 1 (Deutschland)
Price:
US$ 36.99
Computerspiele in der jugendlichen Lebenswelt
Kompetenzförderliche Potentiale von Computerspielen am Beispiel der offenen Kinder- und Jugendarbeit
Autor:in:
Denise Kriegel (Author)
Subject:
Social Work
Category:
Bachelor Thesis , 2018 , Grade: 2,1
Price:
US$ 31.99
Historische Computerspiele als Manifestation der Geschichtskultur
Die Darstellung des Zweiten Weltkriegs anhand von drei Gattungen
Autor:in:
Felix Hagemann (Author)
Subject:
History of Europe - Ages of World Wars
Category:
Examination Thesis , 2015 , Grade: 1,66
Price:
US$ 36.99
Förderung der Lesekompetenz von Jungen durch narrative Computerspiele. Ein Konzept der Lesekompetenzförderung anhand des Rollenspiels "The Elder Scrolls IV: Oblivion"
Autor:in:
Franziska Goerigk (Author)
Subject:
Education - Reading Instruction
Category:
Master's Thesis , 2017 , Grade: 1,3
Price:
US$ 40.99
Die Darstellung des Nationalsozialismus im populären Medium des Computerspiels. Ein Vergleich von "Through the Darkest of Times" und "Call of Duty: WWII"
Autor:in:
Artur Barabas (Author)
Subject:
Gaming
Category:
Bachelor Thesis , 2022 , Grade: 2,0
Price:
US$ 32.99
Intermediale Bezüge von Computerspielen und Filmadaptionen unter Einbezug der Publikumskritik
Das Beispiel "Silent Hill: Vom Kultspiel zum Splatterfilm"
Autor:in:
Jessica Grote (Author)
Subject:
Communications - Movies and Television
Category:
Bachelor Thesis , 2019 , Grade: 1,0
Price:
US$ 31.99